...

Dziękujemy za chęć skontaktowania się z nami.

Zanim napiszesz do nas w sprawie swojej paczki, mamy dla Ciebie prostsze rozwiązanie:

🛒 Śledź swoją paczkę tutaj – w łatwy i szybki sposób sprawdzisz status swojego zamówienia!

Jeśli masz inne pytania lub chcesz mimo wszystko do nas napisać, skontaktuj się z nami:
📧 kontakt@zdrowapostura.pl

Nasz zespół chętnie Ci pomoże!
Odpowiadamy na wiadomości w ciągu 24 godzin w dni robocze. 😊

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Możesz to zrobić w każdej chwili, przechodząc na naszą stronę Śledzenie zamówienia. Wystarczy wpisać numer zamówienia i e-mail podany podczas zakupu.

2. Jak mogę zwrócić produkt?

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, napisz do nas na kontakt@zdrowapostura.pl, podając numer zamówienia oraz wyślij paczkę pod adres Polichno 40a, 89-100, Nakło Nad Notecią. Więcej informacji znajdziesz w sekcji „Zwroty i Reklamacje”.

3. Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy wynosi od 3 do 8 dni roboczych, w zależności od naszej ilości zamówień oraz Twojego miasta. Możesz sprawdzić status swojej paczki w Śledzenie zamówienia.

4. Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, napisz do nas na kontakt@zdrowapostura.pl jak najszybciej, podając nowe dane adresowe.

5. Jak mogę skorzystać z gwarancji?

Jeśli masz problem z produktem, skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia i opis problemu. Nasz zespół szybko pomoże Ci rozwiązać sprawę!

Dlaczego warto nam zaufać?

✔️ Gwarancja satysfakcji i efektów – Zależy nam na Twoim zadowoleniu.